Nový e-shop s náhradními díly

  • Pro předního českého dodavatele spotřebičů a náhradních dílů jsme vytvořili B2B e-shop určený k distribuci náhradních dílů pro spotřebiče rodiny Whirlpool. Staráme se o plynulý chod a údržbu e-shopu.

Byli jsme součástí skvělého týmu

Návrh e-shopu pro AP servis připravil Jan Kvasnička. My jsme pak provedli kódování a implementaci podle technického zadání. K PPC od Petry Větrovské, pro SEO od Zdeňka Dvořáka a zadání k analytice od Karla Rujzla. Byly jsme tak součástí výborného týmu a doručili jsme skvělý výsledek.

Servis Whirlpool - responzivní šablona

Servis-whirlpool.cz - responzivní šablona

Rychlost na první místě

Jednou z hlavních priorit byla ryhlost řešení. Servisní díly mají svá specifika. Nejedná se o klasický retail, ale je třeba zajistit specifický nákupní proces. Každý náhradní díl se váže na spotřebič, náhradních dílů jsou vyšší desetitisíce a při tom všem je třeba zajistit zobrazení výsledku dříve, než se luskne prstem.

Abychom toho docílili a vraceli výsledek vyhledávání náhradního dílu v časech 20 - 40 ms, bylo třeba navrhnout robustní architekturu aplikace.

Celou aplikaci jsme rozdělili na tři části a využili architektury mikroservis (oddělených služeb zajišťujících jednotlivé části běhu aplikace). Službu katalogu jsme pak napojili na Elastic Search (službu pro vyhledávání), kterou využíváme kromě hledání i pro zobrazování výsledků v kategoriích, filtraci apod.

 

Pojďme společně dělat internet lepší.

Předchozí Heureka Group
Následující Mobilní banka od KB