Návrh e-shopu pro AP servis připravil Jan Kvasnička. My jsme pak provedli kódování a implementaci podle technického zadání. K PPC od Petry Větrovské, pro SEO od Zdeňka Dvořáka a zadání k analytice od Karla Rujzla. Byly jsme tak součástí výborného týmu a doručili jsme skvělý výsledek.
Servis-whirlpool.cz - responzivní šablona
Jednou z hlavních priorit byla ryhlost řešení. Servisní díly mají svá specifika. Nejedná se o klasický retail, ale je třeba zajistit specifický nákupní proces. Každý náhradní díl se váže na spotřebič, náhradních dílů jsou vyšší desetitisíce a při tom všem je třeba zajistit zobrazení výsledku dříve, než se luskne prstem.
Abychom toho docílili a vraceli výsledek vyhledávání náhradního dílu v časech 20 - 40 ms, bylo třeba navrhnout robustní architekturu aplikace.
Celou aplikaci jsme rozdělili na tři části a využili architektury mikroservis (oddělených služeb zajišťujících jednotlivé části běhu aplikace). Službu katalogu jsme pak napojili na Elastic Search (službu pro vyhledávání), kterou využíváme kromě hledání i pro zobrazování výsledků v kategoriích, filtraci apod.