Velká Vánoční soutěž s Aquapalace

Připravili jsme Vánoční soutěž s Aquapalace, která je unikátní svým mechanismem a způsobem zapojení do soutěže. Každý den v předvánočním období se na hvězdě Aquapalace otevře jedna soutěžní otázka. Kliknutím na otázku ji otevřete, vyplníte odpověď a získáte možnost vyhrát jednu ze zajímavých cen.

Tvorba návrhu

Tak jako u většiny projektů jsme i tentokrát začali tvorbou návrhu. V první fázi návrhu jsme malovali takzvaný wireframe (drátěný model webu), který obvykle kreslíme v režimu "mobile first". To znamená, že začneme návrhem pro mobilní zařízení, kde je obecně méně prostoru, a díky této metodice docílíme optimálního výsledku. Poté upravíme návrh pro desktopové zobrazení. Výstupy jsme pak prezentovali skrze aplikaci Invision, kde má klient možnost návrhy komentovat a kde jsme díky tomu elegantně odladili obsahovou část webu.

Náhled wireframe v Invision

Náhled wireframe v aplikaci Invision

Tvorba grafiky a implementace

Pro Aquapalace jsme tvořili i grafiku kampaně. Kombinace vánoční tématiky a bazénu, který je nastavený do komunikace letního období, koupání a pláže, vytvořila zajímavý kontrast. Použili jsme mořskou hvězdu z loga Aquapalace, na které jsou pod jednotlivými puntíky schované soutěžní otázky. Napojení na vánoční období dotváří vánoční čepice, dárky a stromek.

Aquapalace Vánoční kampaň

Výsledná grafika vánoční kampaně Aquapalace

Co řekl klient?

Na začátku října jsem za Designdev přišla s návrhem vánoční soutěže. Soutěž byla navržena tak, že každý den se uživatelům otevře nová soutěžní otázka a ostatní otázky budou uzavřeny. Během měsíce dokázali připravit wireframe, čtyři návrhy grafiky a celou stránku naprogramovat. Soutěž jsme díky Designdev stihli spustit v plánovaném termínu. Od přístupu přes komunikaci až po vlastní řešení, vše fungovalo na naprosto skvělé úrovni. Navíc má soutěž velmi pozitivní odezvu od našich zákazníků.

  • Pavla Hladečková
  • Marketing manager

Pojďme společně dělat internet lepší.