ČLÁNKY

Článek
Článek

31. 8. 2022

Product discovery

Jak vybrat správnou příležitost

Příležitost je činnost či aktivita, která z pohledu zákazníka může pomoci zlepšit produkt. Může být…

Článek
Článek

1. 8. 2022

Product discovery

Jak sestavit Opportunity Solution Tree

Co to je Opportunity Solution Tree? Tato metoda pomáhá vizualizovat průnik mezi byznysovými a…

Článek
Článek

4. 6. 2022

UX

Kompletní UX díky Team leasingu

UX (User Experience) – dosahování cílů, zvyšování konverzního poměru, použitelnost, přístupnost,…

Článek
Článek

10. 5. 2022

UX

Jak se vyhnout problémům při náboru a práci s…

Je super, když se můžete setkat s uživateli vašeho produktu a otestovat s nimi první prototyp či…

Článek
Článek

10. 3. 2022

UX

Kolik respondentů potřebuji na hloubkový rozhovor?

Hloubkový rozhovor je kvalitativní výzkumná metoda. Výzkumník má k dispozici scénář s okruhy či…

Článek
Článek

26. 11. 2021

Product discovery

Předpoklady aneb „já bych jako uživatel dělal“…

Stalo se vám, že vytváříte v týmu novou funkcionalitu, nebo rovnou celý produkt, a někdo přijde s…

Naše služby