ČLÁNKY

Článek
Článek

4. 6. 2022

UX

Kompletní UX díky Team leasingu

UX (User Experience) – dosahování cílů, zvyšování konverzního poměru, použitelnost, přístupnost,…

Článek
Článek

10. 5. 2022

UX

Jak se vyhnout problémům při náboru a práci s…

Je super, když se můžete setkat s uživateli vašeho produktu a otestovat s nimi první prototyp či…

Článek
Článek

10. 3. 2022

UX

Kolik respondentů potřebuji na hloubkový rozhovor?

Hloubkový rozhovor je kvalitativní výzkumná metoda. Výzkumník má k dispozici scénář s okruhy či…

Článek
Článek

26. 11. 2021

Product discovery

Předpoklady aneb „já bych jako uživatel dělal“…

Stalo se vám, že vytváříte v týmu novou funkcionalitu, nebo rovnou celý produkt, a někdo přijde s…

Článek
Článek

26. 10. 2021

Product discovery

Co je to Product Discovery, aneb jak vytvářet…

Product Discovery je souhrn metod, které pomáhají vytvářet kvalitní produkty s velkým zaměřením na…

Článek
Článek

27. 9. 2021

Product discovery

Jak provádět hloubkový rozhovor

Hloubkový rozhovor je metoda, která se používá především pro podrobnější prozkoumání výzkumného…

Naše služby