Česky tzv. "vtahující" technologický sektor zahrnueje firmy a produkty vtahující uživatele a hráče do stavu, kdy se alespoň částečně mentálně stává součástí virtuálního prostředí – jde především o zážitky a interakce ve hrách a virtuálních světech, při virtuální komunikaci a pod.
Téma zahrnuje celou škálu témat a dílčích technologií jako například: VR, AR, MR, XR, Metaverse, 3D realtime rendering, 3D konfigurátory, Gaming (herní průmysl), Digital twins (digitální simulace vycházející z reálného předobrazu), Web3, Kryptoměny a tokeny, NFT, Storytelling, Gamifikace reálné světa, Reklamní kampaně v AR / MR, Vzdělávání ve VR, 3D Avatar, Meta Oculus, Mobilní AR / MR, XR brýle, Generativní AI, AI art, Text to Speach (TTS), Speach to Text, VR prohlídky, VR tour, VR školení, Vzdálená spolupráce, Interaktiví kampaně, AR pro vydatele, VR v architektuře, Virtuální zkoušení zboží a oblečení, Navigace po budovách nebo veřejném prostorum, Hologramy, Virtuální věrnostní programy, Eye tracking, Body tracking, Face tracking, Rozpoznání pohybu, 3D produkce, 3D obsah, 3D modely, 3D prostředí.