UŽIVATELSKÝ VÝZKUM

Jde o výzkumy, kdy poznáváme potřeby, obavy a přání vašeho zákazníka či uživatele. Zjištěné informace pak používáme ke zlepšení vašich produktů či služeb.

Článek

7. 6. 2021

UX

Vyhodnocování a prezentování výsledků výzkumu

V posledním článku z našeho seriálu o UX výzkumu se budeme věnovat vyhodnocování výzkumu a…

Článek

22. 4. 2021

Product discovery

Jak získat respondenty pro UX výzkum a jakým…

Nábor respondentů může být jednou z nejsložitějších částí výzkumu. Obzvlášť pokud pracujeme s…

Článek

26. 3. 2021

UX

Jak vybrat správnou výzkumnou metodu

Když se chceme vydat cestou uživatelského výzkumu, častokrát nevíme, jakou metodu zvolit a jak…

Článek

15. 3. 2021

UX

Jak ve firmě rozjet uživatelský výzkum

Když vytváříme v digitálním prostředí nový produkt, často při tom zaznívá slovo výzkum. Nejčastěji…

Článek

19. 1. 2021

Product discovery

Soustřeďte se na pochopení problému, nikoliv na…

Stává se vám, že sedíte s vaším klientem či na týmové poradě a řešíte, že uživatelé mají nějaký…

Článek

1. 12. 2020

UX

Nástroje pro vzdálené výzkumy

Při vzdálených výzkumech jsme se specificky zaměřovali na tři druhy – testování použitelnosti,…

Naše služby