UŽIVATELSKÝ VÝZKUM

Jde o výzkumy, kdy poznáváme potřeby, obavy a přání vašeho zákazníka či uživatele. Zjištěné informace pak používáme ke zlepšení vašich produktů či služeb.

Článek
Článek

1. 8. 2022

Product discovery

Jak sestavit Opportunity Solution Tree

Co to je Opportunity Solution Tree? Tato metoda pomáhá vizualizovat průnik mezi byznysovými a…

Článek
Článek

4. 6. 2022

UX

Kompletní UX díky Team leasingu

UX (User Experience) – dosahování cílů, zvyšování konverzního poměru, použitelnost, přístupnost,…

Článek
Článek

10. 5. 2022

UX

Jak se vyhnout problémům při náboru a práci s…

Je super, když se můžete setkat s uživateli vašeho produktu a otestovat s nimi první prototyp či…

Podcast
Podcast

5. 5. 2022

Product discovery

Představení Product Discovery – Michal Voják

Co si vlastně představit pod pojmem „Product discovery“? Pro koho téma je a na jaké hlavní problémy…

Článek
Článek

10. 3. 2022

UX

Kolik respondentů potřebuji na hloubkový rozhovor?

Hloubkový rozhovor je kvalitativní výzkumná metoda. Výzkumník má k dispozici scénář s okruhy či…

Článek
Článek

26. 10. 2021

Product discovery

Co je to Product Discovery, aneb jak vytvářet…

Product Discovery je souhrn metod, které pomáhají vytvářet kvalitní produkty s velkým zaměřením na…

Naše služby