Jde o výzkumy, kdy poznáváme potřeby, obavy a přání vašeho zákazníka či uživatele. Zjištěné informace pak používáme ke zlepšení vašich produktů či služeb.
27. 9. 2021
Product discoveryHloubkový rozhovor je metoda, která se používá především pro podrobnější prozkoumání výzkumného…
7. 6. 2021
UXV posledním článku z našeho seriálu o UX výzkumu se budeme věnovat vyhodnocování výzkumu a…
22. 4. 2021
Product discoveryNábor respondentů může být jednou z nejsložitějších částí výzkumu. Obzvlášť pokud pracujeme s…
26. 3. 2021
UXKdyž se chceme vydat cestou uživatelského výzkumu, častokrát nevíme, jakou metodu zvolit a jak…
15. 3. 2021
UXKdyž vytváříme v digitálním prostředí nový produkt, často při tom zaznívá slovo výzkum. Nejčastěji…
19. 1. 2021
Product discoveryStává se vám, že sedíte s vaším klientem či na týmové poradě a řešíte, že uživatelé mají nějaký…