Blog

Článek
Článek

10. 3. 2022

UX

Kolik respondentů potřebuji na hloubkový rozhovor?

Hloubkový rozhovor je kvalitativní výzkumná metoda. Výzkumník má k dispozici scénář s okruhy či…

Podcast
Podcast

23. 2. 2022

Product discovery

O Product Discovery v Mladém podnikateli

Michal byl hostem u Jirky Rosteckého v Mladém podnikateli, kde vysvětloval co je to Product…

Přednáška
Přednáška

4. 1. 2022

UX

Webinář Pavla Ungra – Jak na cookie lištu v roce…

Od nového roku platí novela zákona o elektronických komunikacích. Největší změnou je, že souhlas s…

Článek
Článek

26. 11. 2021

Product discovery

Předpoklady aneb „já bych jako uživatel dělal“…

Stalo se vám, že vytváříte v týmu novou funkcionalitu, nebo rovnou celý produkt, a někdo přijde s…

Článek
Článek

26. 10. 2021

Product discovery

Co je to Product Discovery, aneb jak vytvářet…

Product Discovery je souhrn metod, které pomáhají vytvářet kvalitní produkty s velkým zaměřením na…

Přednáška
Přednáška

7. 10. 2021

Product discovery

Uživatelské testování a čeho se vyvarovat

Michal a Dominik vám vysvětlí, jak správně dělat uživatelské testování, k čemu slouží a nasdílíme…

Naše služby