Byli jsme na #AppParade s aplikací Mobilní banky od Komerční banky

19.9.2016 jsme se zúčastnili 24. vydání soutěže AppParade. Jde o soutěž mobilních aplikcí, kde mají soutěžící pouhé tři minuty, aby představili svou aplikaci.

Michal Voják

Product Design Lead

Soutěže se účastnil Michal Voják a Tomáš Kamenec z Komerční banky. Za tři minuty museli představit co nejzajímavěji nové mobilní bankovnictví, u kterého jsme vytvářeli UX design. Prezentace představovala hlavně velice inovativní funkce nového bankovnictví, jako je Touch ID pro iPhone a Fingerprint pro Android, Swipe funkce, 3D touch nebo uživatelské rozhraní přizpůsobené různým operačním systémům jako je iOS a Android.


Největším tahákem mobilního bankovnictví bylo předvedení platby mobilním telefonem u prodejce (předvedeno přímo na jevišti), kde už nepotřebujete platební kartu, ale vystačíte si pouze s telefonem (zatím však bohužel pouze pro Android).


S aplikací jsme se nakonec umístili na skvělém třetím místě. Na druhém místě se umístila aplikace na měření předmětů z fotky telefonu. Na prvním místě se umístila aplikace Bezpečí, která vám pomůže když třeba chcete přejít park a potřebujete nasimulovat, že s někým telefonujete, či rychle někomu poslat vaší poloh.


Zdroj: http://www.mediar.cz/ctyriadvacate-appparade-vevodila-apka-v-bezpeci/

O autorovi

Michal Voják

Product Design Lead

Vedu návrhové oddělení v Designdev, propaguji zavádění Product Discovery do firem a vedu interní startup s názvem userUP, který má za cíl pomoc firmám s Product discovery.

Podobné

12. 7. 2021

Material You chce být spasitelem Androidu

Po sedmi letech od zpřístupnění Material Designu ohlásil Google jeho nástupce. Nazval ho Material You a slibuje si od něj větší míru personalizace, návrat…
číst více
29. 6. 2021

Axure RP – silný nástroj, který hledá uživatele

V předchozích srovnáních jsme se podívali na nejoblíbenější nástroje pro navrhování uživatelského rozhraní. Někteří designéři se však mohou více či méně často…
číst více
7. 6. 2021

Vyhodnocování a prezentování výsledků výzkumu

V posledním článku z našeho seriálu o UX výzkumu se budeme věnovat vyhodnocování výzkumu a prezentování výsledků tak, aby padly na úrodnou půdu, a vy jste…
číst více