Byli jsme na #AppParade s aplikací Mobilní banky od Komerční banky

19.9.2016 jsme se zúčastnili 24. vydání soutěže AppParade. Jde o soutěž mobilních aplikcí, kde mají soutěžící pouhé tři minuty, aby představili svou aplikaci.

Michal Voják

Product Design Lead

Soutěže se účastnil Michal Voják a Tomáš Kamenec z Komerční banky. Za tři minuty museli představit co nejzajímavěji nové mobilní bankovnictví, u kterého jsme vytvářeli UX design. Prezentace představovala hlavně velice inovativní funkce nového bankovnictví, jako je Touch ID pro iPhone a Fingerprint pro Android, Swipe funkce, 3D touch nebo uživatelské rozhraní přizpůsobené různým operačním systémům jako je iOS a Android.


Největším tahákem mobilního bankovnictví bylo předvedení platby mobilním telefonem u prodejce (předvedeno přímo na jevišti), kde už nepotřebujete platební kartu, ale vystačíte si pouze s telefonem (zatím však bohužel pouze pro Android).


S aplikací jsme se nakonec umístili na skvělém třetím místě. Na druhém místě se umístila aplikace na měření předmětů z fotky telefonu. Na prvním místě se umístila aplikace Bezpečí, která vám pomůže když třeba chcete přejít park a potřebujete nasimulovat, že s někým telefonujete, či rychle někomu poslat vaší poloh.


Zdroj: http://www.mediar.cz/ctyriadvacate-appparade-vevodila-apka-v-bezpeci/

O autorovi

Michal Voják

Product Design Lead

Vedu návrhové oddělení v Designdev, propaguji zavádění Product Discovery do firem a vedu interní startup s názvem userUP, který má za cíl pomoc firmám s Product discovery.

Podobné

15. 9. 2020

Jak dělat uživatelské testování

Testování s uživateli je disciplína, které se věnujeme již řadu let. Začátky nebyly snadné, dělávali jsme spoustu chyb, ze kterých jsme se postupně učili.…
číst více
12. 7. 2021

Material You chce být spasitelem Androidu

Po sedmi letech od zpřístupnění Material Designu ohlásil Google jeho nástupce. Nazval ho Material You a slibuje si od něj větší míru personalizace, návrat…
číst více
29. 6. 2021

Axure RP – silný nástroj, který hledá uživatele

V předchozích srovnáních jsme se podívali na nejoblíbenější nástroje pro navrhování uživatelského rozhraní. Někteří designéři se však mohou více či méně často…
číst více