Byli jsme na #AppParade s aplikací Mobilní banky od Komerční banky

19.9.2016 jsme se zúčastnili 24. vydání soutěže AppParade. Jde o soutěž mobilních aplikcí, kde mají soutěžící pouhé tři minuty, aby představili svou aplikaci.

Michal Voják

CEO & Head of Design

Soutěže se účastnil Michal Voják a Tomáš Kamenec z Komerční banky. Za tři minuty museli představit co nejzajímavěji nové mobilní bankovnictví, u kterého jsme vytvářeli UX design. Prezentace představovala hlavně velice inovativní funkce nového bankovnictví, jako je Touch ID pro iPhone a Fingerprint pro Android, Swipe funkce, 3D touch nebo uživatelské rozhraní přizpůsobené různým operačním systémům jako je iOS a Android.


Největším tahákem mobilního bankovnictví bylo předvedení platby mobilním telefonem u prodejce (předvedeno přímo na jevišti), kde už nepotřebujete platební kartu, ale vystačíte si pouze s telefonem (zatím však bohužel pouze pro Android).


S aplikací jsme se nakonec umístili na skvělém třetím místě. Na druhém místě se umístila aplikace na měření předmětů z fotky telefonu. Na prvním místě se umístila aplikace Bezpečí, která vám pomůže když třeba chcete přejít park a potřebujete nasimulovat, že s někým telefonujete, či rychle někomu poslat vaší poloh.


Zdroj: http://www.mediar.cz/ctyriadvacate-appparade-vevodila-apka-v-bezpeci/

O autorovi

Michal Voják

CEO & Head of Design

Vedu návrhové oddělení v Designdev, propaguji zavádění Product Discovery do firem a vedu interní startup s názvem userUP, který má za cíl pomoc firmám s Product discovery.

Podobné

Článek
19. 4. 2023 UX

Designové tokeny

Designové tokeny (anglicky Design tokens) jsou jedním z klíčových prvků Design systému, který slouží ke správě vizuálních aspektů digitálních rozhraní mimo…
číst více
Článek
3. 4. 2023 UX

Co je to Product design?

Product design je proces vymýšlení a vytváření produktů, které řeší problémy uživatelů nebo specifické potřeby na daném trhu. Zároveň propojuje businessové a…
číst více
Přednáška
9. 11. 2022 UX

Záznam z webináře "Nákupní trendy 2022″

Nákupní trendy se neustále mění a to jak v online prostředí, tak ve fyzickém světě. Michal Voják byl součástí webináře, který si dal za cíl představit nové…
číst více