Product Design a Product Discovery

Michal Voják

Product Design Lead

Hledáte cestu jak do vašeho digitálního produktu co nejlépe zapojit UX? Co vše vám UX může přinést? Potřebujete zajistit, aby se nevyvíjeli zbytečné funkce, které nebudou uživatelé potřebovat?

Co se na školení dozvíte

Na školení projdeme celý procest product a continues discovery. Od správného zadání cíle co vytvářet, přes prioritizaci požadavků a zadávání úkolů na UX designery a reserchery až po zapojení celého týmu tak, aby vše optimálně šlapalo.

 

Jak změnit proces a právně prioritizovat

Jak změnit kulturu ze zadávání úkolů na vývojáře, tak aby jste vždy na začítku věděli co má smyls vytvářet opravdu vyvíjet.

Jak pracovat s UX

Jak zapojit UX deisgnery a reserchery do týmu a využít jejich přínos na 100 %.

Jak zapojit vývojáře

Jak využít přínost vývoje již ve fázi výzkumu a návrhu tak, aby se ušetřili náklady.

Řídíte produkt

 

Zodpovídáte za výsledky online projektu?

Pak je pro vás klíčové poznat ideální proces optimalizace a jeho vyhodnocování, abyste mohli dohlížet na své zaměstnance nebo dodavatele.

  • Školení je pro vás, pokud chcete peníze investovat do procesu optimalizace, který skutečně funguje.
  • Potřebujete vědět, jak najít správná místa pro zlepšení vašeho projektu.
  • Potřebujete si ohlídat, že weboví experti odvedou na vašem projektu profesionální práci.
  • Nahlédnete prakticky pod pokličku procesů Jana a Honzy.

Chcete optimalizovat weby pro klienty?

Na školení vám ukážeme, jak vyladit proces optimalizace a získat pro klienty přidanou hodnotu.

  • Získáte argumenty pro průběžnou optimalizaci webu.
  • Zjistíte, jak zefektivnit své postupy a vylepšovat weby, které plní cíle klienta a naplňují potřeby návštěvníků.
  • Zajistíte si dlouhodobou spolupráci s klientem a pomůžete mu růst.
  • Budete mít možnost nahlédnout do procesu optimalizace úspěšných webových projektů Jana a Honzy.

Harmonogram školení

  • 08.45 - 09.00

    Zahájení

    Společné seznámení. Harmonogram a průběh školení.

  • 09.00 - 09.50

    Proces optimalizace

    KPI a životní cyklus projektu. Výzkum > optimalizace. Backlog nápadů. Týmová spolupráce. Priority a nízko visící jablka. Implementace. CUE testy. Jak se dostat z konverzního poměru 4% na 14%.

  • 10.00 - 10.50

    Před optimalizací

    Maslowova pyramida webdesignu. Technologická příprava. Analytika. Přístupnost. Použitelnost. Mobilní zařízení. UI patterns. E-commerce. Ukázky z webu účastníků. Optimalizace objednávkového procesu prakticky – prozradíme i čísla. Vzájemné review webů.

  • 11.00 - 11.50

    Metody

    Experimenty. Metody – A/B testy, fake door, heatmapy, dotazníky, kartičkové studie, práce s analýzou klíčových slov. Vyhodnocování. Praktické příklady.

  • 12.00 - 13.30

    Oběd

    Networking u dobrého jídla. Oběd je přirozeně v ceně!

  • 13.30 - 14.30

    Klíčové části optimalizace

    Framework pro důvěryhodnost online. Metody přesvědčování návštěvníka. Přeoptimalizace.

  • 14.40 - 15.50

    Uživatelské testování

    Hypotézy. Scénáře. Recruiting. Realizace. Vyhodnocování. Testování v procesech. Praktický postup uživatelského testování.

  • 16.00 - 17.00

    Uživatelské testování prakticky

    Demonstrace uživatelského testování na některých vašich webech. Pětivteřinový test.

  • 17.00 >>>

    Pivo!

    U optimalizace to nekončí. Po školení se přesuneme do restaurace, kde můžeme pokračovat odlehčenou diskuzí u piva.


Užitečné dokumenty

  • Jaké dokumety poskytnout?

Co si vzít sebou

Co je v ceně

Pro koho je školení určeno

Školením vás provede

Michal Voják

Product Design Lead

Vedu návrhové oddělení v Designdev, propaguji zavádění Product Discovery do firem a vedu interní startup s názvem userUP, který má za cíl pomoc firmám s Product discovery.

Cena školení

7990 Kč bez DPH

V ceně školení:

Mám zájem o školení

Napište nám a my se vám ozveme.

Ochrana proti spamu, napište číslo ctyřicet dva.
×