• 11. 11. 2021
  • UX

UX design

Michal Voják

Product Design Lead

Chcete se naučit, jak vytvořit uživatelsky přívětivou webovou stránku, e‑shop či mobilní aplikaci? Jak pracovat s informační architekturou, typografií či jak si návrh otestovat? Na čem v UX skutečně záleží a jaké oblasti jsou spíš kozmetická záležitost?

Co se na školení dozvíte?

Na školení projdeme celým procesem designu produktu od uživatelského výzkumu přes návrh rozhraní až po otestování prototypu. Nezapomeneme ani na informační architekturu, práci s typografií a propojení UX s grafikou a vývojem.


Základní uživateslký výzkum

Pomocí výzkumu zjistíte, co vaši uživatelé skutečně potřebují a jaké funkcionality stojí za to vyvíjet. Ukážeme si základní metody a řekneme, kterou kdy použít.

Informační architektura

Informační architektura vám pomůže zpracovat hierarchii ve vašem produktu tak, aby se v ní uživatele vždy našli to, co chtějí.

Návrh wireframe a prototypu

Zjistíte, jak navrhovat produkty pro mobil i desktop a jaké jsou mezi nimi odlišnosti. Naučíme vás postup návrhu a doporučíme konkrétní nástroje.

Uživatelské testování

Otestování vašeho návrhu vám řekne, co je nutné upravit a kde se vaši uživatelé ztrácejí. Ještě před samotným vývojem tak dokážete vychytat všechny mouchy. 

Jak bude školení probíhat

1. Zahájení

8.45 až 9.00

Společně se zeznámíme, řekneme si přesný harmonogram a podrobnější informace o průběhu školení.



2. Úvod do UX

9.00 až 9.30

Dozvíte se, co všechno do UX patří a proč je důležité pro digitální produkty. Zjistíte také, jaký je rozdíl mezi Uxákem, grafikem a product designerem.



3. Uživatelský výzkum

9.30 až 10.30

Proč je potřebné dělat uživatelský výzkum a v jaké fázi vývoje produktu by se s ním mělo pracovat? Řekneme si také jak vybrat správnou výkumnou metodu.

 

4. Informační architektura

10.30 až 11.00

Informační architektura vám pomůže rozdělit si produkt na sekce, dát do něj hierarchii a uvědomit si, jaká funkcionalita má dostat prioritu a co může být naopak vizuálně potlačeno.



5. Návrh rozhraní – Mobil a tablet

11.00 až 12.00

V první části zjistíte, proč je dobré začínat tzv. mobile first návrhem. Pak si navrhnete svůj první produkt.

 

Přestávka na oběd

12.00 až 13.00

V okolí máme několik dobrých restaurací, kde si můžeme jít společně odpočinout.




6. Návrh rozhraní – Desktop

13.00 až 14.00

V druhé části se zaměříme na návrh pro platformu počítače. Projdeme si specifický postup pro tento typ návrhu a nejčastější chyby, na které je nutné dát si pozor.


7. Typografie a grafika

14.00 až 15.00

V této sekci se dozvíte, jak pracovat s typografií, jak vybírat font a jakou velikost zvolit. Také zjistíte základní principy práce s barvami a to, na co si máte v grafice dát pozor z pohledu UX.



8. Uživatelské testování

15.00 až 16.00

Uživatelské testování je neoddělitelnou součástí UX procesu. Zde se naučíte, jak si napsat scénář, jak testování probíhá a jak ho následně vyhodnotit.


9. Prostor pro dotazy, rozloučení a afterparty

od 16.00

V poslední části našeho školení máte prostor se zeptat na cokoliv, co vám nebylo jasné, případně probrat i nějaký specifický problém ve vašem produktu. Pak společně odcházíme na pivo.

Školením vás provede

Michal Voják

Product Design Lead

Vedu návrhové oddělení v Designdev, propaguji zavádění Product Discovery do firem a vedu interní startup s názvem userUP, který má za cíl pomoc firmám s Product discovery.

Cena školení

0 Kč bez DPH

V ceně školení:
  • Oběd
  • Studijní materiály včetně přednášek
  • Káva a drobné zákusky
  • Afterparty

Mám zájem o školení

Napište nám a my se vám ozveme.

Ochrana proti spamu, napište číslo ctyřicet dva.
×