UX audit stávajícího řešení

Pomůžeme vám najít chyby v UX (použitelnosti, rychlosti webu, plnění cíle, důvěryhodnosti, atd.), na které návštěvníci na vašem webu, e‑shopu nebo v aplikaci narážejí, a kvůli kterým z nich odcházejí.

Mám zájem

K čemu UX analýza slouží

Nevíte, zda vše co děláte na webu či v aplikaci je pro vaše zákazníky použitelné a srozumitelné? Může je něco odrazovat? Chcete zjistit, jestli se u vás zákazníci neztrácejí, nebo nenašli, co hledali? Chcete získat výhodu oproti vaší konkurenci? K tomu všemu slouží UX analýza.

 

Kde umíme provést UX audit

Máme zkušenosti s webovými stránkami, rozsáhlými katalogy, webovými magazíny a e-shopy. Umíme auditovat i mobilní aplikace, jako pro iOS, tak pro Android i hybridní aplikace. 

Webové stránky

 

Mobilní aplikace

 

Eshopy

 

Co získám

Seznam chyb a nápadů, který můžete začít okamžitě implementovat.

Seznam obsahuje:

  • Chyby v použitelnosti,
  • rychlost webu či eshopu s dopadem na návštěvníka,
  • důvěryhodnost stránky či aplikace,
  • odvedení pozornosti návštěvníka z hlavní cesty,
  • zkoumání hlavního průchodu návštěvníka,
  • návaznost (webu či eshopu) na marketingové aktivity,
  • uživatelskou přívětivost,
  • srozumitelnost sdělovaných informací.

Pro zlepšení pochopení chování zákazníků na webu či v aplikaci je vhodné udělat i uživetelský test.

Proč si nás vybrat

Máme za sebou mnoho různorodých projektů, jak pro malé, tak pro velké klienty, ze kterých čerpáme naše zkušenosti.

Máme tým odborníků, který má dohromady velké know-how, které můžete využít pro váš projekt. Máme v týmu specialisty na výzkum, návrhy webů a aplikací, uživatelské testování, inovace a samozřejmě frontendisty a programátory, kteří spolu vždy spolupracují na co nejlepším výstupu.

Klienti, kteří nám důvěřují

Jak to probíhá

Nejdříve si společně sedneme a probereme, co aktuálně víte o vašich zákaznících, a jaké kroky aktuálně podnikáte. Jaký máte marketing, jak navrhujete změny na webu či v aplikaci a podobně.

Následně si společně nastavíme měření, abychom mohli poznat vaše zákazníky i z dalšího pohledu.

Tyto informace spojíme s našimi zkušenostmi a vytvoříme seznam nedostatků a nápadů na zlepšení.

 Máte zájem o UX audit?

Napište nám nezávaznou poptávku

Ochrana proti spamu, napište číslo ctyřicet dva.
Tato položka je povinná. E-mail není zadán ve správném formátu.
Tato položka je povinná. Zadání neodpovídá formátu telefonního čísla (např. +420 123 456 789)
×

Naše poslední práce

Pojďme společně dělat internet lepší.