UX audit stávajícího řešení

Pomůžeme vám najít chyby v UX (použitelnosti, rychlosti webu, plnění cíle, důvěryhodnosti, atd.), na které návštěvníci vašeho webu, e‑shopu nebo v aplikaci narážejí, a kvůli kterým z nich odcházejí.

Mám zájem

Pro koho služba je a jak pomůže

Máme zkušenosti s webovými stránkami, rozsáhlými katalogy, webovými magazíny a e‑shopy. Umíme auditovat i mobilní aplikace, jako pro iOS, tak pro Android i hybridní aplikace.

Webové stránky


Mobilní aplikace


Eshopy


Nevíte, zda vše co děláte na webu či v aplikaci je pro vaše zákazníky použitelné? Zda nenaráží na nějaký problém, kvůli kterému odejdou a nenakoupí? Chcete zjistit, jestli se u vás zákazníci neztrácejí nebo nenacházejí, co hledají? Chcete získat výhodu oproti vaší konkurenci? K tomu všemu slouží UX analýza.

Co získáte provedením UX analýzy?


  • Obdržíte seznam nálezů podle závažnosti a doporučení, jak je odstranit.
  • Odhalíte chyby v použitelnosti.
  • Otestujete uživatelskou přívětivost produktu a srozumitelnost sdělovaných informací.
  • Změříte rychlost webu či eshopu s dopadem na návštěvníka.
  • Ověříte důvěryhodnost stránky či aplikace.
  • Zjistíte, jaké jsou hlavní cesty vašich návštěvníků, a naleznete prvky odvádějící pozornost.
  • Odhalíte chyby v návaznosti (webu či eshopu) na marketingové aktivity.

Varianty UX auditu

Produkty umíme analyzovat více způsoby a do různé hloubky. S výběrem správného postupu pro váš produkt vám rádi poradíme.

Small

do 24 000 Kč

Variantu auditu, která je určená pro malé a středně velké webové stránky a malé ecommerce řešení.

  • společný workshop
  • zjištění digitální stopy vaší firmy
  • analýza uživatelského chování přes nástroje Smartlook a Google Analytics
  • heuristická anylýza problémů
  • výstupem je 40–50 stránková prezentace, která popisuje nalezené problémy a doporučení na jejich odstranění
Mám zájem

Big

do 36 000 Kč

Zvolte tuto variantu, pokud máte zájem o UX audit e‑shopu nebo velkého webu či magazínu.

  • společný workshop
  • kvalitativní zjištění digitální stopy vaší firmy
  • analýza uživatelského chování přes nástroje Smartlook a Google Analytics
  • heuristická anylýza problémů
  • výstupem je 40–50 stránková prezentace, která popisuje nalezené problémy a doporučení na jejich odstranění
Mám zájem

Complex audit

od 96 000 Kč

Velký e‑shop či web v kombinaci s uživatelským testováním a hloubkovými rozhovory.

  • společný workshop
  • kvalitativní zjištění digitální stopy vaší firmy
  • analýza uživatelského chování přes nástroje Smartlook a Google Analytics
  • výzkum v podobě uživatelského testování a hloubkového rozhovoru
  • heuristická anylýza problémů s porovnání s reálných chováním uživatelů
  • výstupem je 40–50 stránková prezentace, která popisuje nalezené problémy a doporučení na jejich odstranění
Mám zájem

Ceny jsou uvedeny bez DPH. Odhad časové náročnosti je přibližný a může se lišit podle vlastností každého projektu a rychlosti komunikace.

Proč analyzovat váš produkt právě s námi

Máme za sebou mnoho různorodých projektů, jak pro malé, tak pro velké klienty, ze kterých čerpáme naše zkušenosti. Máme v týmu odborníky, kteří se na UX analýzu produktů specializují. Náš tým má dohromady velké know-how, které pomůže vylepšit i váš projekt.

Co o nás
říkají klienti
a kolegové

Průvodce UX analýzou

Zajímá vás, jak UX audit nejčastěji probíhá, jaké nástroje se pro analýzu používají nebo se jednoduše chcete dozvědět o UX analýze více?

Z pohledu UX rozeznáváme tři kategorie nálezy. Do kategorie A řadíme ty nejzávažnější, kvůli kterým uživatel může mít problém uspokojit svoji potřebu a výrazně mu zhoršují průchod produktem. Zde patří například ztracení se v procesu objednávky, nenalezení důležitých prvků, nepochopení textací či ztráta vaši důveryhodnosti.

Kategorie B jsou nálezy na konverzní cestě, s kterými uživatelé ale nemají tak často problémy. Zařazujeme zde i problémy v sekundárních úkolech, například čtení blogu, přihlášení do newsletteru a podobně.

Do kategorie C řadíme spíš kosmetické záležitosti, které by bylo hezké upravit, ale nemají vliv na primární ani sekundární konverzní cesty.

Nejdříve si společně sedneme a probereme, co aktuálně víte o vašich zákaznících, a jaké kroky aktuálně podnikáte. Jaký máte marketing, jak navrhujete změny na webu či v aplikaci a podobně.

Následně si společně nastavíme měření, abychom mohli poznat vaše zákazníky i z dalšího pohledu.

Tyto informace spojíme s našimi zkušenostmi a vytvoříme seznam nálezů a nápadů na zlepšení. Nálezy budou roztřídeny podle jejich důležitosti do tří skupin. Vy díky tomu budete vědět, na které problémy se máte soustředit nejdřív.

Při analýze se využívá nejčastěji heuristická analýza. Zde vycházíme z našich letitých zkušeností a best practices, které uplatňujeme při zkoumání jednotlivých stránek. Naše zjištění pak konfrontujeme s dalšími daty, sesbíranými z Google Analytics či Smartlooku. Zde porovnáváme to, jak úspěšné jsou nastavené metriky, které uživatelské cesty fungují a které nikoliv.

Pokud vnímáte, že produkt by mohl fungovat lépe, nebo si nejste jistí, zda změny, které děláte, jsou přínosem či naopak. Audit se provádí na již běžícím projektu, kam je možné nasadit analytické nástroje.

UX analýza vám pomůže najít většinu problémových míst ve vašem produktu. Zjistíte, které z nich jsou natolik závažné, že brání vašim uživatelům v naplnění jejich potřeb. Také zjistíte, zda máte dobře nastavenou technickou analýzu v nástrojích Smartlook, Hotjar či Google Analytics. V neposlední řadě se dozvíte, zda je váš produkt uživatelsky přívětivý, jednoduchý pro použití a zda naplňuje cíl, který jste si pro něj stanovili.

UX analýza odhalí problémy a jejich řešení může vést ke zlepšení konverzních cest. To vám může pomoct k zvýšenému prodeji vašich výrobků, většímu množství vracejícíh se zákazníků, většímu přírustku nových zákazníků či tomu, že se víc vašich klientů přihlásí na odběr newsletteru nebo vám vyplní formulář po nákupu. Díky tomu, že upravíte svůj produkt tak, aby byl pro vaše uživatele intuitivnější a jednodušší, podpoříte je v tom, aby právě přes váš produkt uspokojovali svoje potřeby.

Kdo bude na UX auditu pracovat

Michal Voják CEO, Product designer

Zavádím Product Discovery do firem a vedu startup s názvem userUP, který má za cíl pomoc firmám s Product discovery.

Martin Henych CRO

Řídím obchod a marketing. Baví mě dodávat klientům funkční řešení, která jim přináší užitek.

Tomáš Ivanič Product designer

Mojí doménou jsou principy webů a aplikací našich klientů. Jsem UX designér. Své návrhy vždy opírám o analýzu prostředí, uživatelů a dat. Potrpím si na kvalitu a smysluplnost výstupů včetně projektové dokumentace.

Máte zájem o UX audit?

Napište nám nezávaznou poptávku

Ochrana proti spamu, napište číslo ctyřicet dva.
Tato položka je povinná. E-mail není zadán ve správném formátu.
Tato položka je povinná. Zadání neodpovídá formátu telefonního čísla (např. +420 123 456 789)
×

S čím vám ještě pomůžeme

Návrh aplikací ve VR a AR / MR

Immersive tech přináší nekonečné možnosti v oblasti her, zábavy a konzumace obsahu. Navrhneme, vymodelujeme, zanimujeme a vyvineme pro vás téměř cokoli.

To mě zajímá

Konzultace využití virtuální reality a Metaverse

Pomůžeme vám navrhnout, jak váš produkt nebo službu dostat do virtuální reality a Metaverse.

To mě zajímá

Kreativa, design a produkce 3D

Potřebujete 3D modeláře a animátory? Nabízíme naše kreativní schopnosti a kapacity pro váš projekt.

To mě zajímá

UX audit stávajícího řešení

Zjistěte, na jaké UX chyby vaši návštěvníci narážejí, a kvůli kterým chybám odcházejí.

To mě zajímá

Uživatelský výzkum

Zjistěte, jací jsou doopravdy uživatelé vašeho webu, e‑shopu, mobilní aplikace nebo produktu.

To mě zajímá

Uživatelské testování

Zjistěte, jaké problémy mají uživatelé na vašem webu, e‑shopu, v mobilní aplikaci nebo s vaším produktem.

To mě zajímá

UX Teamleasing

Získejte kompletní UX pro váš projekt. Máme tým sehraných specialistů v oblasti UX a Product Discovery dostupný kdykoli potřebujete.

To mě zajímá

Vizuální design

Pomůžeme vám navrhnout to, jak má váš produkt vypadat a jaké emoce má vyvolávat.

To mě zajímá

Návrh uživatelského rozhraní

Pomůžeme vám navrhnout webovou či mobilní aplikaci, eshop nebo web.

To mě zajímá

Zvyšování konverzního poměru (CRO)

Zjistěte, jak zvýšit konverze ve vašem produktu.

To mě zajímá

Co jsme napsali o UX analýze

Článek
18. 4. 2024 UX

Jak důležitý je uživatelský výzkum při tvorbě…

Existuje spousta názorů na to, jak je výzkum důležitý při vytváření produktů. Někteří tvrdí, že inovátoři nepotřebují znát potřeby uživatelů, protože inovátoři…
číst více
Přednáška
15. 6. 2023 UX

Přednáška na UX Monday: Hiring UX designerů

Podívejte se s námi, jak probíhalo pravidelné setkání UX Monday, kterého se účastnil i Michal Voják.
číst více
Článek
19. 4. 2023 UX

Designové tokeny

Designové tokeny (anglicky Design tokens) jsou jedním z klíčových prvků Design systému, který slouží ke správě vizuálních aspektů digitálních rozhraní mimo…
číst více