Uživatelský výzkum

Zjistěte, jací jsou doopravdy uživatelé vašeho webu, e‑shopu, mobilní aplikace nebo produktu.

Využitím uživatelského výzkumu poznáte opravdové potřeby, přání a obavy vašich zákazníků či uživatelů a díky tomu budete moci navrhovat a vylepšovat váš produkt efektivněji.

Mám zájem

K čemu je uživatelský výzkum

Navrhovat změny či vylepšení vašeho produktu bez znalosti vašich uživatelů je obtížné. Někdy, i když jste i přímo vy  uživatelem vašeho produktu, nemusí všechny vaše potřeby odpovídat potřebám cílové skupiny. Pokud sami nejste uživatelem vašeho produktu, bude pro vás proces navrhování změn ještě těžší.

 

Co získáte

Z uživatelského výzkumu se dozvíte, jak se vaši uživatelé chovají, jak váš produkt používají, jak se rozhodují při jeho koupi, anebo jaké mají obavy při používání. Získáte náhled na to, jak přesně vaši uživatelé přemýšlí. Budete vědět, jaké jsou jejich potřeby, obavy a přání, a tuto znalost pak můžete použít pro vylepšení vašeho webu, eshopu či produktu tak, aby lépe posloužil vašim uživatelům. 

Díky těmto znalostem získáte náskok před konkurencí, která tyto možnosti ještě nevyužívá.

Proč si nás vybrat

Máme za sebou mnoho projektů. Děláme výzkumy na různých projektech a máme tým odborníků, kteří se na uživatelský výzkum specializují. Náš tým má dohromady velké know-how, které pomůže vylepšit i váš projekt.

Klienti, kteří nám důvěřují

Jak to probíhá

Uživatelský výzkum obsahuje více metod. Tu nejvhodnější vybereme vždy přesně podle vašich potřeb.

Ideální je domluvit si s námi schůzku a u kávy či čaje probrat váš projekt. Schůzky se účastní i člen UX týmu, který rovnou navrhne, jak  ve vašem projektu postupovat.

Máte zájem o uživatelský výzkum?

Napište nám nezávaznou poptávku

Ochrana proti spamu, napište číslo ctyřicet dva.
Tato položka je povinná. E-mail není zadán ve správném formátu.
Tato položka je povinná. Zadání neodpovídá formátu telefonního čísla (např. +420 123 456 789)
×

S čím vám ještě pomůžeme

Naše poslední práce

Pojďme společně dělat internet lepší.