Uživatelské testování z pohledu UX designera – Ondra Ilinčev

Třetí epizoda navazuje na minulý díl, kdy jsme vám představili uživatelské testování pohledem výzkumníka a dnes se podíváme na stejné téma ze strany interakčního designéra a experta na zvyšování konverzního poměru na webu společně s Ondrou Ilinčevem.

Dozvíte se, co může ovlivnit výstupy testování, jak tomu zamezit a jakou hodnotu vnímají právě jeho klienti v uživatelských testech. Dále zjistíte, jak s výstupy pracuje dále a jak testoval produkty v pandemii. Probereme také jak probíhá nábor respondentů do výzkumu a jací lidé z týmu se takových výzkumů účastní.

Dominik Slavík

UX designer

O autorovi

Dominik Slavík

UX designer

Jsem UX designer, primárně pracuji na projektech pro klienty v bankovním sektoru. Jsem analytický typ člověka, nastavuji hypotézy, hledám oporu v datech, výzkumech, myslím na uživatele.

Podobné

Co je to Service design?

Cílem service designéra je nepřímé pozitivní ovlivnění zákazníka optimalizací procesů, které se odehrávají v pozadí služby, aby zajišťovaly plynulý průběh, a…
číst více

UI, UX, CX, Product nebo service design? Koho…

Design je neodmyslitelnou součástí moderního světa. Dnes se navrhuje úplně všechno a všude potřebujeme designéry. Ať už jde o návrh nového auta, hračky či…
číst více

Outcomy, Opportunity solution tree, MPL, ShapeUP…

V pátém díle našeho podcastu se ponoříme do Outcomů (chcete-li výsledků), kterých chceme s digitálním produktem dosáhnout. Téma probereme společně s hostem…
číst více