Uživatelské testování z pohledu UX designera – Ondra Ilinčev

Třetí epizoda navazuje na minulý díl, kdy jsme vám představili uživatelské testování pohledem výzkumníka a dnes se podíváme na stejné téma ze strany interakčního designéra a experta na zvyšování konverzního poměru na webu společně s Ondrou Ilinčevem.

Dozvíte se, co může ovlivnit výstupy testování, jak tomu zamezit a jakou hodnotu vnímají právě jeho klienti v uživatelských testech. Dále zjistíte, jak s výstupy pracuje dále a jak testoval produkty v pandemii. Probereme také jak probíhá nábor respondentů do výzkumu a jací lidé z týmu se takových výzkumů účastní.

Dominik Slavík

UX designer

O autorovi

Dominik Slavík

UX designer

Jsem UX designer, primárně pracuji na projektech pro klienta v Komerční Bance. Jsem analytický typ člověka, nastavuji hypotézy, hledám oporu v datech, výzkumech, myslím na uživatele.

Podobné

Nejčastější chyby při vývoji produktu

V dalším podcastu v Mladém podnikateli u Jirky Rosteckého Michal upozornil na nejčastější chyby při vývoji produktů. Zaměřil se na fázi Product Discovery,…
číst více

Jak vybrat správnou příležitost

Příležitost je činnost či aktivita, která z pohledu zákazníka může pomoci zlepšit produkt. Může být definována pozitivně (například „Chci jednoduše najít…
číst více

Uživatelské testování a čeho se vyvarovat

Michal a Dominik vám vysvětlí, jak správně dělat uživatelské testování, k čemu slouží a nasdílíme zkušenosti z reálných testování. Nakonec ukážeme hrané…
číst více