Uživatelské testování z pohledu UX designera – Ondra Ilinčev

Třetí epizoda navazuje na minulý díl, kdy jsme vám představili uživatelské testování pohledem výzkumníka a dnes se podíváme na stejné téma ze strany interakčního designéra a experta na zvyšování konverzního poměru na webu společně s Ondrou Ilinčevem.

Dozvíte se, co může ovlivnit výstupy testování, jak tomu zamezit a jakou hodnotu vnímají právě jeho klienti v uživatelských testech. Dále zjistíte, jak s výstupy pracuje dále a jak testoval produkty v pandemii. Probereme také jak probíhá nábor respondentů do výzkumu a jací lidé z týmu se takových výzkumů účastní.

Dominik Slavík

UX designer

O autorovi

Dominik Slavík

UX designer

Jsem UX designer, primárně pracuji na projektech pro klienta v Komerční Bance. Jsem analytický typ člověka, nastavuji hypotézy, hledám oporu v datech, výzkumech, myslím na uživatele.

Podobné

Jak řešit vybranou příležitost

Od vysvětlení metody Opportunity Solution Tree, přes to, jak správnou příležitost vybrat se nyní podíváme na to, jak vybranou příležitost již řešit. Většinou…
číst více

Experimenty – Petr Augustin

V dalším díle naší cesty za úspěšným produktem se podíváme na téma experimentů. Experimenty jsou nedílnou součástí Product Discovery a pomáhají nám ověřovat,…
číst více

Seminář: Efektivní vývoj produktů a prioritizace…

Podívejte se s námi, jak probíhal náš seminář o vývoji produktů a prioritizaci backlogu, kterým provázel Michal Voják.
číst více