Uživatelské testování z pohledu UX designera – Ondra Ilinčev

Třetí epizoda navazuje na minulý díl, kdy jsme vám představili uživatelské testování pohledem výzkumníka a dnes se podíváme na stejné téma ze strany interakčního designéra a experta na zvyšování konverzního poměru na webu společně s Ondrou Ilinčevem.

Dozvíte se, co může ovlivnit výstupy testování, jak tomu zamezit a jakou hodnotu vnímají právě jeho klienti v uživatelských testech. Dále zjistíte, jak s výstupy pracuje dále a jak testoval produkty v pandemii. Probereme také jak probíhá nábor respondentů do výzkumu a jací lidé z týmu se takových výzkumů účastní.

Dominik Slavík

Product designer

O autorovi

Dominik Slavík

Product designer

Jsem UX designer, primárně pracuji na projektech pro klienty v bankovním sektoru. Jsem analytický typ člověka, nastavuji hypotézy, hledám oporu v datech, výzkumech, myslím na uživatele.

Podobné

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? Co třeba…

Možná to zní trochu podivně, ale úspěšné digitální produkty se nevytvářejí pouze pomocí funkcí servírovaných uživateli na stříbrném podnose. Bohužel jsme…
číst více

Soustřeďte se na pochopení problému, nikoliv na…

Stává se vám, že sedíte s vaším klientem či na týmové poradě a řešíte, že uživatelé mají nějaký problém či potřebu a vám se rovnou v hlavě začne rýsovat…
číst více

Předpoklady aneb „já bych jako uživatel dělal“…

Stalo se vám, že vytváříte v týmu novou funkcionalitu, nebo rovnou celý produkt, a někdo přijde s tvrzením: “Já bych jako uživatel toto potřeboval či ocenil.“…
číst více