Experimenty – Petr Augustin

V dalším díle naší cesty za úspěšným produktem se podíváme na téma experimentů. Experimenty jsou nedílnou součástí Product Discovery a pomáhají nám ověřovat, že řešení, které jsme vymysleli, bude či nebude fungovat v našem produktu. Téma probereme společně s hostem Petrem Augustinem, který nám prozradí, jak pracují s experimenty ve společnosti ROI Hunter.
Dozvíte se, jaký typ experimentů využívají, jak je vyhodnocují a proč je potřeba experimenty dělat. Dotkneme se také oblasti, jak by mělo fungovat product trio ve firmách a jak se snaží postupně převádět odpovědnosti a kompetence na další týmy.

Dominik Slavík

UX designer

O autorovi

Dominik Slavík

UX designer

Jsem UX designer, primárně pracuji na projektech pro klienty v bankovním sektoru. Jsem analytický typ člověka, nastavuji hypotézy, hledám oporu v datech, výzkumech, myslím na uživatele.

Podobné

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? Co třeba…

Možná to zní trochu podivně, ale úspěšné digitální produkty se nevytvářejí pouze pomocí funkcí servírovaných uživateli na stříbrném podnose. Bohužel jsme…
číst více

Soustřeďte se na pochopení problému, nikoliv na…

Stává se vám, že sedíte s vaším klientem či na týmové poradě a řešíte, že uživatelé mají nějaký problém či potřebu a vám se rovnou v hlavě začne rýsovat…
číst více

Předpoklady aneb „já bych jako uživatel dělal“…

Stalo se vám, že vytváříte v týmu novou funkcionalitu, nebo rovnou celý produkt, a někdo přijde s tvrzením: “Já bych jako uživatel toto potřeboval či ocenil.“…
číst více