Experimenty – Petr Augustin

V dalším díle naší cesty za úspěšným produktem se podíváme na téma experimentů. Experimenty jsou nedílnou součástí Product Discovery a pomáhají nám ověřovat, že řešení, které jsme vymysleli, bude či nebude fungovat v našem produktu. Téma probereme společně s hostem Petrem Augustinem, který nám prozradí, jak pracují s experimenty ve společnosti ROI Hunter.
Dozvíte se, jaký typ experimentů využívají, jak je vyhodnocují a proč je potřeba experimenty dělat. Dotkneme se také oblasti, jak by mělo fungovat product trio ve firmách a jak se snaží postupně převádět odpovědnosti a kompetence na další týmy.

Dominik Slavík

UX designer

O autorovi

Dominik Slavík

UX designer

Jsem UX designer, primárně pracuji na projektech pro klienta v Komerční Bance. Jsem analytický typ člověka, nastavuji hypotézy, hledám oporu v datech, výzkumech, myslím na uživatele.

Podobné

Jak řešit vybranou příležitost

Od vysvětlení metody Opportunity Solution Tree, přes to, jak správnou příležitost vybrat se nyní podíváme na to, jak vybranou příležitost již řešit. Většinou…
číst více

Seminář: Efektivní vývoj produktů a prioritizace…

Podívejte se s námi, jak probíhal náš seminář o vývoji produktů a prioritizaci backlogu, kterým provázel Michal Voják.
číst více

Uživatelské testování z pohledu UX designera –…

Třetí epizoda navazuje na minulý díl, kdy jsme vám představili uživatelské testování pohledem výzkumníka a dnes se podíváme na stejné téma ze strany…
číst více