Proč mít kvalitní webovou prezentaci?

Znáte základní poučku marketingu, která říká, že zboží se samo neprodá? To platí od doby, kdy je nadbytek zboží i služeb a bude to platit čím dál více. Obecně se tomu říká konkurence, která je v dnešní době velmi silná prakticky v jakémkoliv odvětví.

Máte tedy vůbec nějakou šanci uspět se svojí firmou nebo produktem? Určitě ano. Základem je představit svůj produkt co nejlépe, abyste ukázali jeho přednosti a dokázali své zákazníky přesvědčit, že váš je ten pravý. Základním předpokladem dnešní doby je webová prezentace, kde se potenciální zákazník dozví vše co potřebuje vědět. Ale pozor! Stačí špatně zvolený design, chaos na stránce či málo důrazný text, a zákazník se s vámi nemilosrdně rozloučí. O tom jak se rozhodne postačí prvních 10 sekund. První dojem je nejdůležitější!

 Design webových stránek je základem úspěchu.

Webová prezentace ukáže zákazníkovi, jak se rozhodnout

Kvalitní webová prezentace je klíčem k úspěchu. Je výkladní skříní vaší firmy. Také chcete, aby se u vás zákazník zastavil? Pro začínají firmy je v podstatě jedinou celoplošnou prezentací, pokud nechtějí platit drahé televizní reklamy. Pro zavedenou společnost je místem, kde může budovat svůj goodwill neboli svoji přidanou hodnotu. Komunikace se zákazníky je důležitá. Vy je musíte vést a seznamovat s přednostmi své nabídky. Správná webová prezentace podpoří jejich chuť koupit si váš produkt – a tedy správně se rozhodnout.

Vaše stránka musí být k zákazníkovi přátelská

Dnes už nestačí ukázat na webové stránce pár fotografií s kontaktními údaji. To byste byli včerejší. Je to přece vaše vizitka. Základem je atraktivní design, který charakterizuje váš produkt, službu nebo zdůrazňuje myšlenky, jež chcete prosazovat. Webová prezentace musí být srozumitelná, neodrazovat zákazníky nadbytečností a složitostí. Sdělte své informace jednoduše a s respektem k zákazníkovi. Vaše webová stránka musí být přívětivá a intuitivní. Vaši zákazníci si ji musí oblíbit.

Nechte si navrhnout a zpracovat kvalitní webové stránky. Naše obchodní oddělení je připraveno zjistit vaše potřeby a vypracovat cenovou nabídku.

Podobné články

7.1.2016

Implementace responzivní reklamy pomocí DFP

Provozujete web a zobrazujete na něm reklamu? Prodáváte reklamní plochy přímo inzerentům, chcete využívat Adsense nebo Ad…
číst více
13.4.2016

4 důvody, proč zvolit responsivní design webu

Responsivní web je založen na technologiích, které automaticky uzpůsobí obsah pro zařízení s displeji různých…
číst více
27.2.2018

Školení Google Analytics

Analytika je něco, bez čeho se žádný web, e-shop ani aplikace neobejde. Bez analytiky se nedá rozumně řídit zdroje na kampaně,…
číst více

O autorovi

Martin Henych

Martin Henych

CEO

Dělám internet lepší v Designers & Developers. Baví mě online, hltám analytiku, miluji jednoduchá a funkční řešení.

Naše služby