Školení product discovery

Naučte se celý proces product discovery a vytvářejte produkty, které mají pozitivní dopad na uživatele i byznys

2 dny (16 hodin)

Maximálně 16 lidí

Praha, Jaromírova 80/51

Běžná cena: 14 990 Kč s DPH
Cena s příspěvkem od státu:
2 700 Kč

Vybrat termín

95 % produkových nápadů selže – ať jste Google, nebo startup. Snižte tuto pravděpodobnost

Jaké problémy týmy zažívají

  • Neznají byznysový ani produktový cíl, takže jejich tým není sladěný
  • Mají jasný scope, termín a rozpočet na to, co budou dodávat, neřídí se potřebami uživatelů
  • Na uživatelský výzkum nemají čas nebo rozpočet
  • Úspěch měří dle splnění termínu a dodržení rozpočtu, nikoliv dle dosažení cíle


Jak vám školení pomůže

  • Máte nastavený jasný produktový cíl a celý tým ví, čeho chce dosáhnout
  • Vyvíjíte iterativně v cyklech na základě zpětné vazby od uživatelů
  • Děláte uživatelský výzkum a hledáte potřeby uživatelů s dopadem na produktový cíl
  • Úspěch měříte podle hodnoty pro uživatele a byznys

Více o product discovery

Obsah školení

Čeká vás intenzivní dvoudenní program. Probereme základy product managementu, UX, discovery i delivery. 60 % času věnujeme workshopům a nové znalosti si rovnou vyzkoušíte v praxi.

Den 1
  • Představení
  • Jaký produkt vytváříte?
  • Cílové skupiny a persony
  • Produktové cíle

Pauza na oběd

  • Business plán
  • Předpoklady a hypotézy
  • Uživatelský výzkum
Michal Voják Product Discovery Školení pro firmy
Den 2
  • Discovery backlog
  • Ideace
  • Prioritizace

Pauza na oběd

  • Experimenty
  • Složení týmu
Michal Voják Product Discovery Školení - Marketing Festival

Pro koho to je

Jste frustrovaní ze současného přístupu? Chcete pracovat efektivněji? Pak jste na správném místě. Školení je i pro jednotlivce, ale nejvíce si odnesete, když s vámi přijdou další kolegové z týmu.


Školení je zacíleno na tyto role:

  • Product manager, Product owner
  • Vedoucí role (CPO, CIO, CTO)
  • Designer (UX, Product, Service)
  • Customer journey specialist
  • Tech Lead
  • Business Analytik
  • Agilní kouč

Ideální je účast rolí, které řídí produkt z pohledu byznysu, uživatelů a technologií – tzv. produktové trio.

Proč školení od nás

Proškolili jsme stovky profesionálů, ale nejsme jen akademici. Máme zkušenosti z reálných projektů, přednášíme na konferencích, píšeme články a vyvíjíme vlastní nástroj na product discovery – userUP.

Kde jsme úspěšně pomohli s product discovery

Naši školitelé

Michal Voják

CEO & Product designer

Spoluzaložil agenturu DesignDev a pomáhá firmám zavádět product discovery. Má zkušenosti z vlastního startupu a o designu přednáší na velkých konferencích

Vlastimír Havlíček

Head of design, Product designer

Vedl tým designerů v KB, E-roušce a nyní Airstopu a v aplikaci To natrénuješ. Dokáže propojit byznysové cíle, potřeby uživatelů a dovednosti týmu do fungujícího celku.

Feedback od účastníků školení

"Díky za přínosné školení. Bylo skvělé, že jsme si teorii zkoušeli na praktických příkladech. Teoretické části byly přednášeny s důrazem na praxi a využitelnost, přednášející ochotně reagovat na dotazy a vedl diskuzi účastníky. Doufám, že se nám povede alespoň minimum z toho implementovat v praxi."

"Kurz mi pomohl utřídit si informace a v mnohém mi ukázal jiný směr práce. Kurz se mi líbil i tím, že kromě teorie byl zaměřený na praktické cvičení a bylo možné bavit se i o aktuálních projektech na kterých děláme. Určitě bych si kurz např. za rok, kdy bude reálnější podle nastavení pracovat, zopakoval znovu."

"Velmi zajímavé téma, které může mít přínos do bližší budoucnosti. Ale hlavně očekávám velký přínos do vzdálenější budoucnosti."

Přihlaste se na školení

Ochrana proti spamu, napište číslo ctyřicet dva.
Tato položka je povinná.

Díky programu “Jsem v kurzu” od MPSV můžete získat příspěvek až 82% z ceny školení. O příspěvek zažádete na webu Úřadu práce. Návod jak postupovat vám pošleme e-mailem hned po odeslání přihlašovacího formuláře. Zjistit více

Tato položka je povinná.
Tato položka je povinná.
Tato položka je povinná. E-mail není zadán ve správném formátu.
Tato položka je povinná. Zadání neodpovídá formátu telefonního čísla (např. +420 123 456 789)
×

Máte dotazy ke školení? 
Kontaktujte mě

Navštivte náš blog

Píšeme o Product Discovery.

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? Co třeba…

Možná to zní trochu podivně, ale úspěšné digitální produkty se nevytvářejí pouze pomocí funkcí servírovaných uživateli na stříbrném podnose. Bohužel jsme…
číst více

Rozhovor na Marketing festivalu: Product Discovery

Michal Voják na Marketing festivalu o důležitosti Product Discovery v tvorbě produktu, včetně jeho role, důvodů začlenění do vývoje, významu pravidelného…
číst více

Co je to Service design?

Cílem service designéra je nepřímé pozitivní ovlivnění zákazníka optimalizací procesů, které se odehrávají v pozadí služby, aby zajišťovaly plynulý průběh, a…
číst více