Rozhovor na Marketing festivalu: Product Discovery

Michal Voják na Marketing festivalu o důležitosti Product Discovery v tvorbě produktu, včetně jeho role, důvodů začlenění do vývoje, významu pravidelného testování s uživateli a rizik dotazníkových šetření

Michal Voják

CEO, Product designer

Ve svém nedávném rozhovoru na Marketing festivalu se Michal Voják zaměřil na klíčová témata spojená s Product Discovery. Zodpověděl otázky týkající se úlohy Product Discovery v procesu tvorby produktu, vysvětlil důvody pro jeho zahrnutí do vývoje a zdůraznil důležitost pravidelného testování s uživateli. Michal se rovněž zaměřil na úskalí, která mohou nastat při využití dotazníkových šetření v rámci Product Discovery. Jeho rozhovor nabízí cenné insights pro ty, kdo chtějí lépe porozumět procesu objevování produktu a efektivnějším způsobům, jak se s uživateli propojit.

O autorovi

Michal Voják

CEO, Product designer

Zavádím Product Discovery do firem a vedu startup s názvem userUP, který má za cíl pomoc firmám s Product discovery.

Podobné

Předpoklady aneb „já bych jako uživatel dělal“…

Stalo se vám, že vytváříte v týmu novou funkcionalitu, nebo rovnou celý produkt, a někdo přijde s tvrzením: “Já bych jako uživatel toto potřeboval či ocenil.“…
číst více

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? Co třeba…

Možná to zní trochu podivně, ale úspěšné digitální produkty se nevytvářejí pouze pomocí funkcí servírovaných uživateli na stříbrném podnose. Bohužel jsme…
číst více

Soustřeďte se na pochopení problému, nikoliv na…

Stává se vám, že sedíte s vaším klientem či na týmové poradě a řešíte, že uživatelé mají nějaký problém či potřebu a vám se rovnou v hlavě začne rýsovat…
číst více