HLEDÁNÍ PŘÍLEŽITOSTÍ (VÝZKUM A ZPĚTNÁ VAZBA)

Podcast
Podcast

6. 6. 2022

Product discovery

Uživatelské testování z pohledu výzkumníka – Petr…

Nahlédněte pod pokličku testování použitelnosti s vedoucím uživatelského výzkumu v Komerční bance –…

Článek
Článek

10. 5. 2022

UX

Jak se vyhnout problémům při náboru a práci s…

Je super, když se můžete setkat s uživateli vašeho produktu a otestovat s nimi první prototyp či…

Článek
Článek

10. 3. 2022

UX

Kolik respondentů potřebuji na hloubkový rozhovor?

Hloubkový rozhovor je kvalitativní výzkumná metoda. Výzkumník má k dispozici scénář s okruhy či…

Podcast
Podcast

23. 2. 2022

Product discovery

O Product Discovery v Mladém podnikateli

Michal byl hostem u Jirky Rosteckého v Mladém podnikateli, kde vysvětloval co je to Product…

Článek
Článek

26. 11. 2021

Product discovery

Předpoklady aneb „já bych jako uživatel dělal“…

Stalo se vám, že vytváříte v týmu novou funkcionalitu, nebo rovnou celý produkt, a někdo přijde s…

Článek
Článek

7. 6. 2021

UX

Vyhodnocování a prezentování výsledků výzkumu

V posledním článku z našeho seriálu o UX výzkumu se budeme věnovat vyhodnocování výzkumu a…

Naše služby