UŽIVATELSKÉ TESTOVÁNÍ

Uživatelské testování je činnost, při které procházíme s uživatelem / zákazníkem produkt či službu a hledáme překážky, které mohou snížit, či úplně znemožnit jejich nákup, respektive používání.

Článek
Článek

16. 5. 2023

Product discovery

Continuous Product Discovery – co to je a kdy ho…

Digitální produkt není nikdy hotov. Vždy by se mohl a měl vyvíjet s tím, jak se učíme více o našem…

Článek
Článek

20. 4. 2023

Product discovery

userUP jediný nástroj pro Continuous Product…

Je to již delší dobu, co vytváříme nástroj, který by naplnil potřeby Product ownerů a UX /…

Přednáška
Přednáška

9. 11. 2022

UX

Záznam z webináře "Nákupní trendy 2022″

Nákupní trendy se neustále mění a to jak v online prostředí, tak ve fyzickém světě. Michal Voják…

Článek
Článek

1. 8. 2022

Product discovery

Jak sestavit Opportunity Solution Tree

Co to je Opportunity Solution Tree? Tato metoda pomáhá vizualizovat průnik mezi byznysovými a…

Podcast
Podcast

7. 7. 2022

Product discovery

Uživatelské testování z pohledu UX designera –…

Třetí epizoda navazuje na minulý díl, kdy jsme vám představili uživatelské testování pohledem…

Podcast
Podcast

6. 6. 2022

Product discovery

Uživatelské testování z pohledu výzkumníka – Petr…

Nahlédněte pod pokličku testování použitelnosti s vedoucím uživatelského výzkumu v Komerční bance –…

Naše služby