Outcomy, Opportunity solution tree, MPL, ShapeUP metoda – Petr Augustin

V pátém díle našeho podcastu se ponoříme do Outcomů (chcete-li výsledků), kterých chceme s digitálním produktem dosáhnout. Téma probereme společně s hostem Petrem Augustinem, který nám prozradí, jak s nimi v ROI Hunter pracují, na co se zaměřují, jak se to v průběhu času mění a jak pilotují nový systém fungování na další týmy.
Bavili jsme se také o ShapeUP metodice a jak právě ona pomáhá dosahovat dobrých výsledků, v závěru jsme se dotkli i metody Opportunity Solution Tree pro výběr a identifikaci správných příležitostí a toho jaký je rozdílm ezi MVP a MLP a proč je MLP lepší cestou.

Dominik Slavík

Product designer

O autorovi

Dominik Slavík

Product designer

Jsem UX designer, primárně pracuji na projektech pro klienty v bankovním sektoru. Jsem analytický typ člověka, nastavuji hypotézy, hledám oporu v datech, výzkumech, myslím na uživatele.

Podobné

Jak sestavit Opportunity Solution Tree

Co to je Opportunity Solution Tree? Tato metoda pomáhá vizualizovat průnik mezi byznysovými a produktovými cíli a zákaznickými požadavky pomocí sepsání a…
číst více

Experimenty – Petr Augustin

V dalším díle naší cesty za úspěšným produktem se podíváme na téma experimentů. Experimenty jsou nedílnou součástí Product Discovery a pomáhají nám ověřovat,…
číst více

Co je to Product Discovery, aneb jak vytvářet…

Product Discovery je souhrn metod, které pomáhají vytvářet kvalitní produkty s velkým zaměřením na reálné uživatelské potřeby a provázaností na firemní či…
číst více