PRODUCT DISCOVERY

Tvorba digitálních produktů, či služeb je složitý proces. Product Discovery klade velký důraz na promyšlený postup toho, co by se mělo zadat do vývoje. Hlavním cílem je snížit riziko, že budete vytvářet něco, co nemá přínos pro vaši firmu, nebo pro vašeho klienta.

Článek
Článek

31. 8. 2022

Product discovery

Jak vybrat správnou příležitost

Příležitost je činnost či aktivita, která z pohledu zákazníka může pomoci zlepšit produkt. Může být…

Článek
Článek

1. 8. 2022

Product discovery

Jak sestavit Opportunity Solution Tree

Co to je Opportunity Solution Tree? Tato metoda pomáhá vizualizovat průnik mezi byznysovými a…

Podcast
Podcast

7. 7. 2022

Product discovery

Uživatelské testování z pohledu UX designera –…

Třetí epizoda navazuje na minulý díl, kdy jsme vám představili uživatelské testování pohledem…

Podcast
Podcast

6. 6. 2022

Product discovery

Uživatelské testování z pohledu výzkumníka – Petr…

Nahlédněte pod pokličku testování použitelnosti s vedoucím uživatelského výzkumu v Komerční bance –…

Podcast
Podcast

5. 5. 2022

Product discovery

Představení Product Discovery – Michal Voják

Co si vlastně představit pod pojmem „Product discovery“? Pro koho téma je a na jaké hlavní problémy…

Podcast
Podcast

23. 2. 2022

Product discovery

O Product Discovery v Mladém podnikateli

Michal byl hostem u Jirky Rosteckého v Mladém podnikateli, kde vysvětloval co je to Product…

Naše služby