Tvorba digitálních produktů, či služeb je složitý proces. Product Discovery klade velký důraz na promyšlený postup toho, co by se mělo zadat do vývoje. Hlavním cílem je snížit riziko, že budete vytvářet něco, co nemá přínos pro vaši firmu, nebo pro vašeho klienta.
9. 3. 2023
Product discoveryV dalším díle naší cesty za úspěšným produktem se podíváme na téma experimentů. Experimenty jsou…
23. 1. 2023
Product discoveryPodívejte se s námi, jak probíhal náš seminář o vývoji produktů a prioritizaci backlogu, kterým…
25. 11. 2022
Product discoveryV dalším podcastu v Mladém podnikateli u Jirky Rosteckého Michal upozornil na nejčastější chyby při…
31. 8. 2022
Product discoveryPříležitost je činnost či aktivita, která z pohledu zákazníka může pomoci zlepšit produkt. Může být…
1. 8. 2022
Product discoveryCo to je Opportunity Solution Tree? Tato metoda pomáhá vizualizovat průnik mezi byznysovými a…
7. 7. 2022
Product discoveryTřetí epizoda navazuje na minulý díl, kdy jsme vám představili uživatelské testování pohledem…