Test může probíhat online, nebo osobně. Vždy se snažíme najít takový způsob, který bude na situaci nejlépe pasovat.
a) Schůzka nad produktem
Setkáme se s vámi a zjistíme, co je vašim cílem. Vybereme nejvhodnější formu testování, specifikujeme cílovou skupinu a dohodneme to, jakou formou bude probíhat nábor. Společně si projdeme web, eshop, aplikaci či prototyp a řekneme si, co bude potřeba otestovat.
b) Scénář pro test
Poté vytvoříme scénář, podle kterého testování proběhne. Ten bude zestaven z modelových situací, díky kterým zjistíme použitelnost vašeho produktu a identifikujeme problémové oblasti.
c) Příprava prostředí
Připravíme prostředí, které budeme testovat. Může to být vaše mobilní aplikace, váš web či e‑shop. V případě konceptu vytvoříme wireframe či funkční prototyp. Cena wireframu se vypočte individuálně.
d) Nábor respondentů
Společně s vámi nebo svépomoci najdeme takové respondenty, kteří co nejlépe odpovídají vaší cílové skupině. Díky tomu dosáhneme maximálního výsledku. Pro jeden test potřebujeme 5 až 8 respondentů.
e) Testování s respondenty
Testování bude probíhat v naší laboratoři nebo online přes specializovaný nástroj. Na testování se můžete přijít podívat nebo si později pustit sezení ze záznamu.
f) Vyhodnocovaní výsledků a výstup
Všechny nahrávky postupně projdeme, sepíšeme vám nejdůležitější informace a navrhneme další postup. Problémové místa graficky znázorníme v specializovaném nástroji. Vyhodnocení dostanete i formou prezentace, kde budeme mít možnost probrat vaše dotazy.